TUR PROGRAMI

07:10 – Armada Avm Önü
07:30 – Optimum Avm Önü

PROGRAM:

Doğasından,güzelliğinden,denizinden ve lezzetlerinden kendinizi alamayacağınız Karadeniz’in incisi Amasra yolculuğumuz sabah saatlerinde belirlediğiniz noktadan hareketle başlıyor. Araç içi ikramlarımız ve kahvaltı paketimizi alarak keyifli yolculuğumuz devam ediyor. Kahvaltımız sonrası dinlenme tesisimizde kısa bir ihtiyaç molasının ardından yolculuğumuza devam ediyoruz ve Amasra’ya ulaşıyoruz.

Öncelikle yol üzerinde,Roma Dönemi’ne ait ve ülkemizde tek yol anıtı olma özelliğine sahip “Kuş Kayası” yol anıtını ziyaret ediyoruz. Muhteşem deniz orman ve Amasra manzarasıyla sizi kısa bir süre baş başa bırakıyoruz. Daha sonra Fatih Sultan Mehmet’in Amasrayı ilk gördüğü Yer olan Bakacak Tepesinde Amasra ile ilgili bilgilerimizi rehberimizden alıp öğle yemeği öncesi turumuzu tamamlıyoruz.

Öğle yemeğimizi bizim için özenle hazırlanan restaurantımızda balık veya köfte ,salata, içecek ve helvadan oluşan menümüzle alıyoruz. Yemek sonrası turumuzun ikinci bölümüne başlıyoruz.

Amasra Kalesi, Boztepe, Kale içi evleri, Fatih Camii ve Küçük Kilise ile Amasra Gezimize devam ediyoruz.

Gezi sonrası misafirlerimizle 45 dakika sürecek olan tekne turumuzu yapıyoruz.

Tekne turumuz sonrası Amasra’nın meşhur Çekiciler Çarşısı’nda alışveriş için serbest zaman veriyoruz. Amasra Turumuzu 17:00 – 18:00 civarı tamamlayıp Amasra’dan ayrılıyor ve yol üzeri gerekli molalarımızın ve ikramlarımızın ardından saat 22:00-22:30 civarı Ankara’ya ulaşıyoruz.